Dag 6: I’m your shadow today (2)

20 september 2019 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Na een korte nacht zaten we weer om 07:00 uur in de bus. Detracare huurt bussen voor deze reizen, ideaal!!! We hoeven gelukkig nooit moeilijk te doen om en taxi aan te houden.

EFB9D22B-3306-44DA-A3EC-5AF66C765CED41E71195-79A8-4F4A-BC62-3C045CCBF2B9

Vandaag mochten we weer net zoals afgelopen dinsdag meelopen met verschillende mensen / afdelingen. Ouke ging alleen naar Northwest Community. De anderen mochten naar Advocate Sherman Hospital. Angelica mocht meelopen op de IC. Marloes was werkzaam op het geboortecentrum. Mirande mocht naar de SEH en Yvonne liep mee met de Chief nurse. Uitgebreid verslag van deze ervaringen zijn te lezen in de losse blogs.

10185FF6-8187-4D4A-A02F-6B8A43C8FE41(Helaas was Ouke in een ander ziekenhuis.)

Vanavond namen we afscheid van reisleider Ger. Hij vertrekt vrijdag al naar Nederland om de volgende groep te ontvangen op Schiphol. Het is erg hard werken voor deze twee mannen. Alles was tot  tot in de puntjes geregeld! We hebben o.a. hier in Chicago geleerd om elkaar meer complimenten te geven. Dus bij deze Ton en Ger bedankt voor de goede zorgen! Het was erg fijn dat er eens voor ons ‘gezorgd’ werd!

Wat zijn de plannen van morgen:

Morgen gaan we genieten van een ‘vrije dag’. Vrij als in geen ziekenhuisbezoeken of andere bijeenkomsten. We worden ‘s morgens naar Chicago-stad gebracht om met z’n 5e te evalueren en kritisch te kijken welke aanbevelingen we gaan aandragen voor Ons Ziekenhuis van Morgen.