Dag 7

21 september 2019 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Vanmorgen eerst om 08:00 uur gaan ontbijten. Aansluitend hebben we met z’n 5e bij elkaar gezeten om de afgelopen dagen en ervaringen te evalueren; welke aanbevelingen geven we aan de organisatie en hoe gaan we deze informatie overbrengen aan de andere medewerkers van het Bravis Ziekenhuis. .

Om 11:30 uur werden we naar het station gebracht. Daarna mochten we met de trein richting te stad. Ook dit voelde weer heel herkenbaar. Je (her)kent die oude treinstellen gelijk uit films / series. Een uurtje later arriveerde we voor de laatste keer in Chicago-stad. Hier zijn we naar de laatste toeristisch attractie van ons wensenlijstje gelopen; The Navy Pier. De Navy Pier is een kilometer lange pier in Lake Michigan gelegen in de wijk Streeterville.

We sloten de laatste avond af met een gezamenlijk diner bij de Italiaan. Morgenochtend volgt nog een debriefing over de gehele reis en dan gaan we richting het vliegveld. Zaterdagmiddag om 16:00 uur vliegen we richting Schiphol. We verwachten zondag om 06:45 uur (Nederlandse tijd) weer aan te komen in Amsterdam.

We kunnen helaas sinds gisteren geen foto’s meer bij de berichten plaatsen. Yvonne gaat hier in Nederland op haar gemak naar kijken en zal als het lukt de foto’s alsnog plaatsen. Excuses voor het ongemak!

1. Liesbeth ten Hove:
    21 september 2019
    Wacht de foto’s af, goede reis terug!
  2. Moniek Korsmit:
    24 september 2019
    Héérlijk leesvoer voor tijdens een nachtdienst!

WAUW!!

Wat schrijf je inspirerend Yvonne. Je enthousiasme is van het scherm af te lezen. Super leuk om te lezen!!
    Ik ben stiekem wel een heel klein beetje erg jaloers, maar het was/(is) je zo gegund!
    Wát een indrukwekkende, onvergetelijke ervaring moet dit voor jou(/jullie) zijn geweest. Hier kan je weer even op teren! Lekker nagenieten nu.

Benieuwd naar al je verhalen en foto's.

Tot snel collegaaa!!
    Dikke kus en knuffel vanuit het Bravis jonguh.